Sämsta servicen går oavkortat till Veromoda/Marieberg

Idag har jag utsett pris till butiken med sämsta servicen, någonsin. Vilket oavkortat går till VeromodaMarieberg!!! Vi har iofs inte det bästa förhållandet sedan en annan incident i somras, vilket jag egentligen hade lagt bakom mig, men tillsammans med servicen idag räknar in i denna bedömning!

Har köpt en tröja därifrån, som inte kan komma någon annanstans ifrån, eftersom det står deras varumärke på klädeslappen i tröjan. Den tröjan kom in i butiken nyligen, så de vet att den är av såkallad nyproduktion. I tröjan har en söm släppt, som jag inte har lust att fixa själv. Rimligt tycker jag. Tycker inte hon som jobbar i butiken på Marieberg. Hon tycker att jag enkelt med tråd och synål kan fixa det (vilket jag kan, som inte är poängen). Då lilla prinsessan var med orkade jag inte ta upp konsumentköplagen angående fabrikationsfel och kundens rätt till reklamation, istället valde jag att lämna tillbaka en annan tröja som jag köpt där (som jag bara hade tänkt byta färg på). MOHAHAH enbart för att hennes budget ska försämras. Får väl chippa upp på stan och köpa en ny, för där är de superrara!!!    

Numera kommer jag aldrig mera handla något på Veromoda på Marieberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0